Covid-19 reconstrucció

COVID-19: Adaptació psicològica i demandes del nou client

Des d’una vessant psicològica, la crisi de la Covid-19 està suposant un trauma per a gran part de la població; amb lògiques diferències interpersonals, doncs cadascú reacciona segons la seva situació, el seu entorn i la seva manera d’afrontar les crisis. Segurament ens veurem reflectits en alguna/es de les següents fases o de maneres d’afrontar

Covid-19 reconstrucció

COVID-19: Adaptación psicológica y necesidades del nuevo cliente

Desde un punto de vista psicológico, la crisis de la Covid-19 está suponiendo un trauma para gran parte de la población; con lógicas diferencias interpersonales, ya que cada uno reacciona según su situación, su entorno y su manera de afrontar las crisis. Seguramente nos veremos reflejados en alguna/se de las siguientes fases o de maneras de

supervivencia

Supervivència: com actuar amb els nostres clients durant la crisi

Un dels dubtes que ha aparegut en les empreses en aquests moments de crisi global és el de saber quin tipus de relació hem de continuar mantenint amb els nostres clients: hem de continuar comunicant-nos amb ells o és millor no saturar-los, agafar embranzida i començar amb forces renovades quan tot s’acabi? I en cas

supervivencia

Supervivencia: cómo actuar con nuestros clientes durante la crisis

Una de las dudas que ha aparecido en las empresas en estos momentos de crisis global es el de saber qué tipo de relación tenemos que continuar manteniendo con nuestros clientes: ¿tenemos que continuar comunicándonos con ellos o es mejor no saturarlos, coger impulso y empezar con fuerzas renovadas cuando todo se acabe? Y en

La importància del nostre negoci en època de crisi

Aquests dies és difícil abstreure’s de la situació que estem vivint, tant la població en general com els negocis. L’estat d’alarma derivat de la crisi del coronavirus no permet gaires maniobres, i malauradament si el nostre negoci s’ha vist forçat a tancar poca cosa podem fer. Però en qualsevol cas aquest moment ens permet aprofitar

La importancia de nuestro negocio en época de crisis

Estos días es difícil abstraerse de la situación que estamos viviendo, tanto la población en general como los negocios. El estado de alarma derivado de la crisis del coronavirus no permite muchas maniobras, y desgraciadamente si nuestro negocio se ha visto forzado a cerrar poca cosa podemos hacer. Pero en cualquier caso este momento nos

Segmentar a los clientes: ¿por qué es importante?

Las nuevas dinámicas de compra, derivadas del uso de las nuevas tecnologías y de la gran oferta existente, han convertido a los compradores en optimizadores de la compra: ya no se trata sólo de comprar lo mejor al mejor precio, sino de adquirir aquello que mejor se adapta a nuestras necesidades. En este sentido surgen dos necesidades

Segmentar els clients: per què és important?

Les noves dinàmiques de compra, derivades de l’ús de les noves tecnologies i de la gran oferta existent, han convertit els compradors en optimitzadors de la compra: ja no es tracta només de comprar el millor al millor preu, sinó d’adquirir allò que millor s’adapta a les nostres necessitats. En aquest sentit sorgeixen dues necessitats

vendes ventas

Estratègies per generar més vendes

Una de les principals preocupacions de l’àmbit empresarial és com generar més vendes, ja sigui activant la compra de clients actuals o persuadint a nous clients. Cada negoci té les seves particularitats: el seu entorn competitiu, la seva àrea d’influència, els seus clients potencials, la seva capacitat de generar negoci,… I quan pensem en activar

vendes ventas

Estrategias para generar más ventas

Una de las principales preocupaciones del ámbito empresarial es cómo generar más ventas, ya sea activando la compra de clientes actuales o persuadiendo a nuevos clientes. Cada negocio tiene sus particularidades: su entorno competitivo, su área de influencia, sus clientes potenciales, su capacidad de generar negocio,… Y cuando pensamos en activar la compra claramente tenemos