aparador escaparate

L’aparador, o l’art d’atraure compradors

Parlava l’altre dia amb un botiguer de productes tèxtils que em preguntava què és més important pel comprador a l’hora de prendre la decisió de comprar un producte com els que ell ven, si la qualitat o el preu del producte. M’ho deia perquè ell té productes de qualitat Premium al seu establiment, i té

aparador escaparate

El escaparate, o el arte de atraer clientes

Hablaba el otro día con el dueño de una tienda de productos textiles que me preguntaba qué es más importante para el comprador a la hora de tomar la decisión de comprar un producto como los que él vende, si la calidad o el precio del producto. Me lo decía porque él tiene productos de

moda

Moda i tendències de consum: cal estar al dia

En qüestions de moda, les grans marques i dissenyadors s’afanyen a intentar influir, cada temporada, sobre els colors i tipus de roba que es portaran. Una altra cosa és el vestuari que finalment acabem comprant els usuaris, tot i que evidentment hi ha un clar efecte entre el que alguns proposen i els altres assumim.

moda

Moda y tendencias de consumo: hay que estar al día

En cuestiones de moda, las grandes marcas y diseñadores se afanan por intentar influir, cada temporada, sobre los colores y tipos de ropa que se llevarán. Otra cosa es el vestuario que finalmente acabamos comprando los usuarios, a pesar de que evidentemente hay un claro efecto entre lo que algunos proponen y los otros asumimos.

clients potencials clientes potenciales

Incrementar el negoci: qui són els meus clients potencials?

Una de les primeres preguntes que ens hem de plantejar quan volem planificar l’estratègia de la nostra empresa és si coneixem qui són els nostres clients potencials, és a dir, aquells clients que podrien estar interessats en els nostres productes/serveis, independentment de si actualment ens compren o no. Conèixer aspectes tan bàsics com si el

imatge imagen

La importancia de cuidar la imagen de marca

¿Os habéis planteado alguna vez qué hace que una determinada marca, o un determinado establecimiento nos resulte atractivo y otro no? La clave radica en la imagen de marca, determinada por una gran variedad de variables que podemos categorizar y medir. Seguro que habéis oído hablar sobre la importancia de diferenciarnos como negocios. Esta diferenciación

imatge imagen

La importància de cuidar la imatge de marca

Us heu plantejat mai què fa que una determinada marca, o un determinat establiment ens resulti atractiu i un altre no? La clau rau en la imatge de marca, determinada per una gran varietat de variables que podem categoritzar i mesurar. Segur que heu sentit parlar sobre la importància de diferenciar-nos com a negocis. Aquesta

bar-restaurant, bar-restaurante

Claus per a l’èxit d’un bar-restaurant

“Tenia moltes ganes d’entrar a provar aquell restaurant, però en sortir vaig decidir que no hi tornaria.” Aquesta reflexió resumeix una sensació que probablement tots hem sentit alguna vegada. Els primers moments d’un bar/restaurant són crítics pel seu desenvolupament futur. Són molts els esforços que calen per iniciar

bar-restaurant, bar-restaurante

Claves para el éxito de un bar/restaurante

“Tenía muchas ganas de entrar a probar aquel restaurante, pero al salir decidí que no volvería.” Esta reflexión resume una sensación que probablemente todos hemos sentido alguna vez. Los primeros momentos de un bar/restaurante son críticos por su desarrollo futuro. Son muchos los esfuerzos