experiencia de compra diferencial

Diferenciació per a la Srta. Pepis

La pregunta de com competir contra les botigues online és recurrent i gairebé sempre que es parla de l’esforç dels petits empresaris per fer-se un lloc al mercat algú l’acaba plantejant, com va passar fa unes setmanes en una convenció de comerciants. Poder competir amb unes botigues online que a hores d’ara

experiencia de compra diferencial

Diferenciación para la Srta. Pepis

La pregunta de cómo competir contra las tiendas online es recurrente y casi siempre que se habla del esfuerzo de los pequeños empresarios para hacerse un lugar en el mercado alguien la acaba planteando, como ocurrió hace unas semanas en una convención de comerciantes.

optimismo tejido productivo local optimisme teixit productiu local

Optimisme davant el teixit productiu local

Aquests últims mesos he tingut la sort de poder compartir grans moments i converses amb representants de diferents associacions d’àmbit local, principalment amb associacions de comerciants de barris de diferents municipis. Hi ha un comú denominador en tots els seus

optimismo tejido productivo local optimisme teixit productiu local

Optimismo ante el tejido productivo local

Estos últimos meses he tenido la suerte de poder compartir grandes momentos y conversaciones con representantes de diferentes asociaciones de ámbito local, principalmente con asociaciones de comerciantes de barrios de diferentes municipios. Hay un

satisfacció satisfacción estratègia estrategia

Ho estic fent bé amb el meu negoci?

Fa ja uns anys el directiu d’una important empresa que no revelaré em deia que portava molts anys decidint l’estratègia de la seva empresa a la seva manera (llegeixi’s sense tenir en compte l’opinió dels seus clients) i que sempre li havia funcionat, cosa que per cert fins aquell moment era

satisfacció satisfacción estratègia estrategia

¿Lo estoy haciendo bien con mi negocio?

Hace ya unos años el directivo de una importante empresa que no revelaré me decía que llevaba muchos años decidiendo la estrategia de su empresa a su manera (léase sin tener en cuenta la opinión de sus clientes) y que siempre le había funcionado, lo que por cierto hasta aquel

satisfacció satisfacción estratègia estrategia

Adecuarse a las necesidades

Conseguir un cliente nuevo cuesta entre 5 y 7 veces más que fidelizar a uno que ya tenemos, por lo que supone en inversión en comunicación, en contactos infructuosos, en tiempo de explicación de nuestros productos y porque a veces hay que hacer un sobreesfuerzo en precios para

satisfacció satisfacción estratègia estrategia

Adequar-se a les necessitats

Aconseguir un client nou costa entre 5 i 7 vegades més que fidelitzar-ne un que ja tenim, pel que suposa en inversió en comunicació, en contactes infructuosos, en temps d’explicació dels nostres productes i per què a vegades cal fer un sobreesforç en preus per poder-los captar.

éxit empresarial comunicació éxito empresarial comunicación

El éxito empresarial, una cuestión de comunicación

Como nos decían en el colegio hace ya algunos años, y esto no ha cambiado mucho, toda comunicación necesita de un emisor, un mensaje, un canal o vía por donde transita la información, un código de comunicación y un receptor. Para evaluar las claves

éxit empresarial comunicació éxito empresarial comunicación

L’èxit empresarial, una qüestió de comunicació

Com ens deien a l’escola fa ja alguns anys, i això no ha canviat gaire, tota comunicació necessita d’un emissor, un missatge, un canal o via per on transita la informació, un codi de comunicació i un receptor. Per avaluar les claus de l’èxit d’una empresa podem